דיאטה לפטינית לנשים

על פי נתוני הלמ"ס כרבע (!) מהנשים בישראל עושות דיאטה, כמעט חצי מהן מקבלות תמיכה מגורם מקצועי כמו רופא או דיאטנית, וכ-30% מקבלות ידע מספרים, תוכנית מאורגנות וכד'. אז למה זה לא עובד? הבעיה היא שדיאטות לא מתמקדות בסיבה למשקל העודף, הן מתמקדות בגירעון קלורי. יש ירידה במשקל אבל אחריה מגיעה העלייה כי הדיאטה לא לקחה בחשבון את המנגנונים ההורמונליים של הרעב והשובע שאצל נשים רבות יצאו מאיזון בדיוק בגלל "אפקט הנדנדה" – דיאטה ועלייה במשקל, שוב דיאטה ושוב עלייה במשקל. בשיטה הלפטינית עובדים לאיזון מחדש של מערכת הרעב-שובע ומפסיקים את הדיאטות אחת ולתמיד.

מה אנחנו בדרך כלל מנסות לעשות כדי לרדת במשקל?

כמעט כל אישה ניסתה לרדת במשקל בשלב כלשהו, רבות מאיתנו עוברות בין דיאטה לדיאטה, בין גימיק אחד לאחר, מנסות כל מיני שיטות ופטנטים כדי לרדת כמה קילו אבל גם אם אנחנו מצליחות התוצאות לא נשמרות ואנחנו חוזרות לאותו משקל ואפילו יותר. אין כמעט אישה לא ניסתה לשנות משהו למשל:

  • להפסיק "לאכול שטויות"
  • להפסיק לאכול פחמימות/שומנים
  • לא לאכול בערב
  • לאכול פחות
  • לעשות "ניקוי רעלים"
  • לספור קלוריות
  • להירשם למכון כושר
  • זריקות, ניתוחים

כולנו מכירות את זה ורובנו עושות את זה אבל כשכל ה"פטנטים" האלה לא עובדים אנחנו מתמלאות באשמה. אנחנו מאשימות את עצמנו ומרגישות עצלניות, חסרות כוח רצון. אבל האמת היא שזה לא עניין של כוח רצון, גם לא עניין של גנטיקה. כל ה"פטנטים" האלה פשוט לא עובדים לאורך זמן גם אם אנחנו יודעות מה צריך לעשות, הגוף שלנו לא מוכן להמשיך. אז מה הפתרון? איזון מחדש. איזון מערכות הרעב והשובע בעזרת השיטה הלפטינית שמחזירה את תחושת השובע. בלי לרעוב, בלי לעשות עוד דיאטה שמאמללת אותך, פשוט להיות שבעה יותר באופן טבעי.

מה חשוב לדעת לפני שאת מתחילה דיאטה לפטינית?

הדבר הראשון שאת צריכה לדעת הוא שזה עובד, לא בבת אחת, לא מיד, השינוי הוא הדרגתי אבל עמוק. בשיטה הלפטינית אנחנו מטמיעות הרגלים, לומדות להרגיש את הגוף שלנו, לאכול לשובע, מתוך מודעות והבנה של המנגנונים שגורמים לנו להרגיש רעב, שמעודדים אכילה רגשית, איך להתמודד עם רגעי משבר ואיך לרדת במשקל ולשמור על המשקל.

בנוסף, חשוב לדעת שמדובר על שינוי אורח חיים ושינוי הרגלים שלא מוגבל רק אלייך – המשפחה מרוויחה בגדול, אוכל בריא ומשביע. אפשר לאכול הכל מהכל, אוכל הוא לא אויב וגם לא צריך להתעסק בו כל היום. בשיטה הלפטינית אין מדידת כמויות, אין הגבלה על אחוזי שומן ולא פחות חשוב – לא צריך לבלות שעות במטבח, לקנות חומרי גלם יקרים, "סופר פודס" או כל מיני "מרקחות קסם". עוד דבר חשוב מאוד לדעת הוא שהכל עובד ללא ספורט. פעילות גופנית היא מבורכת אבל את ממש לא חייבת להתאמן 4 פעמים בשבוע במכון כושר, לעשות הליכות כל יום או להשתעבד לספורט.

"אימא חטובה" – לרדת במשקל ולשמור על המשקל בשיטה הלפטינית

התוכנית של "אמא חטובה" מותאמת במיוחד לנשים, לאימהות עסוקות, לכל מי שנמאס לה מדיאטות יו יו ורוצה לעשות שינוי אחת ולתמיד – לחזור לשליטה, לתחושת מסוגלות. התוכנית בנויה משלבים שבועיים כשבכל שלב אנחנו עושות שינוי אחד, הדרגתיות היא שם המשחק. ככל שהשבועות מתקדמים הגוף עובר "ניקוי לפטיני" ואיזון של מערכות הרעב והשובע. את מרגישה שבעה יותר באופן טבעי, יש פחות חשק לבצקים ומתוקים והמשקל יורד.

במסגרת התוכנית את הופכת להיות חלק מקהילה, נשים שעוזרות אחת לשנייה יחד עם ליווי אישי של אישה שעברה את התהליך. את יכולה לשלב את התוכנית עם הלו"ז הצפוף שלך. מערכות התמיכה שלנו הן אונליין על מנת לאפשר תמיכה, זמינות והחזקה בזמן אמת. אנחנו מבינות שכנשים אנחנו תמיד עסוקות ועמוסות ולכן את יכולה לגשת לתוכנית בכל זמן ומקום שנוח לך, אנחנו איתך בכל מקום עד להצלחה.

מוזמנים לבדוק את התוכניות שלנו

אבא חטוב

אבא חטובגברים

תכנית היסוד להורדה במשקל לגברים

השיטה הלפטינית שגרמה לאלפי גברים לרדת במשקל

השיטה הלפטינית שגרמה לאלפי גברים לרדת במשקל

אבא חטוב

אמא חטובהנשים

תכנית היסוד להורדה במשקל לנשים

השיטה הלפטינית שגרמה לאלפי נשים לרדת במשקל

השיטה הלפטינית שגרמה לאלפי נשים לרדת במשקל